טיפול באכילה רגשית – גאיה פינקל
יצירת מערכת יחסים תומכת עם האוכל, עם הגוף ועם עצמך

את לא באמת רעבה. אבל משהו מושך אותך למטבח.

את מבטיחה לעצמך "רק משהו קטן" - ושוב זה נגמר ביותר ממה שרצית

בתחושת כבדות. אכזבה. ואולי קצת קצת בושה. ואי נוחות עם הגוף. לא בא לך לצאת ככה מהבית.

ואם להיות כנה? את כבר עייפה מהמלחמה הזאת ונמאס לך שהאוכל מנהל אותך
🌿לייצר שלום פנימי
כמה פעמים ניסית "להיות בשליטה" –
ופשוט הרגשת שזה חזק ממך?
הנסיון להלחם בעצמך, לשלוט, להתאמץ ולהתחיל מחדש –
שוב ושוב מוביל לאותה נקודה:
תחושת תקיעות, לחץ מול אוכל, וחוסר אמון בעצמך.
אבל האמת היא – שהאכילה היא לא הבעיה.
היא הדרך שלך להתמודד,
למלא ולהחזיק את עצמך.
ולכן כל עוד אנחנו נלחמות בעצמנו -אנחנו נשארות באותו המעגל.
בתהליך שלנו אנחנו מוותרות על המלחמה –
ולומדות להבין.
🌿לאכול בשקט – "השיטה"
התהליך שאני מציעה הוא לא עוד תפריט,
ולא שיטה חיצונית שצריך "להחזיק בכוח".
זו דרך שלמה שמחברת בין כל החלקים שלך:
🟢 הגוף – ללמוד לזהות רעב, שובע וצרכים אמיתיים
🟢 הרגש – להבין מה האוכל בא למלא
🟢 המחשבות – לזהות דפוסים ואמונות שמנהלים אותך
🟢 ההתנהגות – ליצור הרגלים שמחזיקים לאורך זמן
זה תהליך שמאפשר לך לא רק "לאכול אחרת" – אלא להרגיש אחרת מול אוכל ומול עצמך.
והפעם – זה לא עוד ניסיון.
זה שינוי שנשאר
את הדרך הזו פיתחתי מתוך שנים של ליווי נשים – וגם מתוך הבנה
עמוקה כמה האכילה היא רק קצה הקרחון.
🌿מה מיוחד בשיטה?
התהליך הזה לא מתחיל באוכל – אלא במה שמתחתיו.
הוא נוגע בכל הרבדים שלך:
הגוף הפיזי, הרגש, המחשבות –
וגם במקומות העדינים יותר שלא תמיד יש להם מילים.
כאן אין דיאטה.
אין ספירת קלוריות.
ואין רשימות של אסור ומותר.
במקום זה אנחנו הולכות לשורש:
למה האוכל הפך למה שהוא עבורך.
וכשזה מתחיל להשתנות מבפנים – קורה משהו אחר לגמרי:
✨ יש פחות מחשבות על אוכל
✨ נוצר חיבור אמיתי לרעב ושובע
✨ מתרחבת היכולת לבחור ולא רק להגיב
✨ הגוף והנפש נרגעים
ומתוך המקום הזה – האכילה מתאזנת באופן טבעי.
הירידה במשקל כבר לא מרגישה כמו מאמץ ומאבק,
אלא כמו תוצאה נעימה של שינוי עמוק.
ויותר מכל – נוצר חופש.
חופש מאוכל.
וחופש להיות פשוט… את.
מה תקבלי בתהליך?

תרגישי בנוח עם הגוף שלך

תחזרי לסמוך על הגוף שלך

תסתובבי עם תחושה נעימה בבטן

הביטחון העצמי שלך יעלה

תאכלי בלי פחד ובלי מלחמה

תזהי רעב ושובע באמת

תוכלי להפסיק לחשוב על אוכל כל היום

תרגישי חופש ליד אוכל - גם ליד מתוקים
מי אני?
אני גאיה פינקל – דיאטנית קלינית עם נסיון של מעל 18 שנה, מתמחה באכילה רגשית ובקשר שבין הגוף לרגש.
לאורך השנים פגשתי נשים חכמות מודעות, שמבינות בדיוק "מה צריך לעשות" – ובכל זאת מבינות שהאוכל מנהל אותן.
זה המקום שבו יש בלבול, עייפות, רצון לשלוט – ובפועל משהו שוב ושוב נשבר ומתייאש.
דרך עבודה משולבת של כלים תזונתיים, רגשיים והתנהגותיים, אני מלווה תהליך שמאפשר לא רק שינוי באכילה – אלא שינוי עמוק בתחושת החופש, השליטה והאמון בגוף.
לא דרך כוח רצון, לא דרך חוקים נוקשים והימנעויות. אלא דרך חיבור מחדש לגוף, לרגש ולמערכת היחסים עם עצמך ועם האוכל.
אני מאמינה שלא צריך להלחם בעצמנו כדי להשתנות –
אלא ללמוד להקשיב לעמך אחרת.
למי מתאים הטיפול?
התהליך מתאים לך אם את מרגישה ש…

את מוצאת את עצמך אוכלת גם כשאת לא רעבה

יש מחשבות על אוכל לאורך היום - לפעמים בלי הפסקה

את מתחילה "קטן" וזה נהייה יותר ממה שהתכוונת

יש מעגל מתסכל של נסיון שליטה - יציאה משליטה/אכילה - אשמה - שוב אכילה/אשמה

את יודעת בדיוק מה "נכון לאכול" - אבל בפועל זה לא מחזיק

את משתמשת באוכל כדי להתמודד עם עייפות, סטרס, בדידות, עצבים או עומס.

יש פחד מעליה במשקל או תחושת חוסר אמון בגוף שלך

את מרגישה שהאוכל מנהל אותך - ולא להיפך

את מרגישה שהאוכל מנהל אותך - ולא להיפך

ניסית כבר דיאטות, שיטות או טיפולים - ושום דבר לא החזיק לאורך זמן

את רוצה שינוי - אבל לא מוכנה להיות במאבק עם עצמך
🌿איך זה עובד?
המסע שלך לחופש מאכילה רגשית
🎯שלב ראשון: מפגש איבחון היכרות ופוקוס (עד שעה וחצי)
מתחילות במפגש עומק מקיף שיתן לך בהירות מלאה על המצב שלך כיום, במפגש אנחנו:
✨ נחשוף יחד את השורש/ים האמיתיים לקושי שלך
✨ נבין מה עבד ומה לא עבד עד היום – למה השיטות הקודמות כשלו
✨ נגדיר כיוון ברור המותאם לך – מה באמת אפשרי עבורך ובאיזה קצב
בסיום המפגש תקבלי:
📋 סיכום מסודר וברור
🏠 תרגולים ממוקדים להתחלה עבודה כבר מהיום הראשון
🧠הבנה עמוקה יותר של הדפוסים שלך.
המפגש הזה הוא פגישת הזנקה. יתן לך בהירות, פוקוס ומוטיבציה, להתחיל מחדש את הדרך שלך.
המפגש עומד בפני עצמו. רבות מדווחות שכבר אחרי המפגש הראשון הן מרגישות שמשהו בפנים כבר השתנה.
__________________________________________________________________
שלב שני: תהליך הליווי – הסדרה ההתחלתית (6 מפגשים)
משם אנחנו יוצאות למסע השינוי האמיתי יד ביד להגשמת היעדים שלך צעד אחר צעד
מה נעשה יחד בתהליך:
✨ איזון האכילה הרגשית – תלמדי לזהות ולנתק את הקשר בין רגשות לאכילה
✨ תזהי דפוסים ואמונות שמנהלים אותך
✨ תצרי הרגלים שמתאימים לחיים שלך
✨ תפחיתי את העיסוק הבלתי פוסק באוכל, ותרגישי יותר אנרגטית
✨ תפתחי יכולת לאכול מתוך בחירה – וללא פחד.
✨ תגיעי למשקל שנכון לגוף שלך ותדעי איך לשמור עליו לתמיד.
כל מפגש בנוי באופן אישי ומותאם לקצב שלך ולמקום בו את נמצאת.
6 מפגשים זו ההתחלה, תהליך עמוק ומשמעותי עד להגשמת כל היעדים יקח יותר זמן ע"פ רוב.
____________________________________________________
🎁הבונוס המיוחד שלך
כשאת מצטרפת לתהליך הליווי,
את יכולה לקבל את הקורס הדיגיטלי
'לאכול בשקט' במחיר מיוחד.
הקורס מלווה אותך לאורך הדרך
וממשיך להיות שלך גם אחרי התהליך,
כדי שתוכלי לחזור, להעמיק ולהתחזק.
___________________________________________________
💫למה זה עובד?
זה לא עוד דיאטה או רשימת כללים.
זה תהליך שנוגע בשורש הבעיה
ויוצר שינוי אמיתי מבפנים.
במקום חוקים חיצוניים-
את מפתחת יכולת פנימית להקשיב, לבחור ולהגיב אחרת.
והתוצאה?
✨ פחות מאבק עם האוכל
✨ יותר שקט וביטחון עצמי
✨ מערכת יחסים בריאה עם הגוף
וחופש אמיתי- גם ממה שאת אוכלת
ובעיקר מהעיסוק המוגבר בו
גאיה, תודה על התהליך המשמעותי והמקצועי שעברנו יחד. השתחררתי מעול של כמה עשורים שישב עלי. גאיה עזרה לי לבנות נקודת מבט שונה, בעזרת מגוון כלים עשיר וידע פרקטי היא הצליחה לחולל מסע שחרור חומל ומשמעותי מהמשקל ומהתפיסות המעכבות !!! איריס
גאיה אהובה,
איזה תהליך מרגש עמוק ומיטיב שלא האמנתי שאפשרי. אני ממש מצליח להקשיב לעצמי, הכמויות ירדו ומה שהציק לי שנים נרגע, גם ירדתי במשקל אבל קיבלתי בעיקר חופש מהעיסוק הטורדני באוכל ובנראות! תודה מהלב, אלי
גאיה יקרה,
לא האמנתי שתוך כמה חודשים בעיות של שנים ארוכות נפתרו. בזכותך הבנתי לעומק מה הדפוסים שלי ואיך להתמודד איתם. למדתי להיות קשובה וטובה לעצמי, ירדתי 4 קג, ואני פשוט מצליחה לאכול בערך את מה שאני רוצה. זה חלום תודה ❤️ לילך
שאלות ותשובות
זה יעבוד גם בשבילי, גם אם כבר ניסיתי הכל?
דווקא אם ניסית כבר הרבה –
זה בדיוק המקום שבו התהליך עובד אחרת.
כי אנחנו לא מוסיפות עוד שיטה,
אלא מבינות למה הדברים לא החזיקו עד היום.
אני מפחדת לאבד שליטה אם לא תהיה מסגרת ברורה
זה פחד מאוד טבעי.
אבל בפועל –
השליטה האמיתית מגיעה דווקא כשיש חיבור,
ולא כשיש חוקים חיצוניים.
בתהליך את לא "משחררת הכל",
אלא לומדת לבחור מתוך הקשבה.
זה חוקים אחרים – חוקים פנימיים,
זה לוקח קצת זמן – אבל זה משתלם מאוד לטווח הרחוק
האם אני ארד במשקל?
אם יש מקום לרדת במשקל – כלומר יש עודף משקל אמיתי, אז ככל הנראה בסבירות מאוד מאוד גבוהה – כן.
זה כמובן תלוי בגיל, בתרופות, בסטרס, באיכות השינה, בהסטוריית הדיאטות, במצב מערכת העיכול וחילוף החומרים ועוד – ולכן הקצב משתנה מאחת לאחת.
כאשר האכילה העודפת מתאזנת ואורח החיים משתפר מן הסתם הגוף יישר קו. ובזמן הנכון לו יפחית את המשקל העודף.
הפוקוס של התהליך אינו ירידה במשקל. הירידה במשקל היא עוד אחת מהמתנות וההצלחות של התהליך.
ההצלחות בתהליך הן רבות וכוללות: הרגשה טובה בגוף, אכילה מגוונת ללא פחד, שיפור בבדיקות הדם, יכולת וויסות שגדלה, פחות התעסקות ומחשבות על אוכל….
האם זה תהליך ארוך ויקר? ואם לא אצליח להתמיד בו?
התהליך מותאם אלייך.
אנחנו לומדות לא לרדוף אחרי מושלם. מחפשות התקדמות ולא שלמות.
בתהליך כזה יש רק הצלחות, משחררות את השחור / לבן.
אנחנו בונות שינוי שמתאים לחיים שלך, ומתמודדות עם הדפוסים והמעכבים –
ולכן זה תהליך שיחזיק.
כמה זה שווה לך כשזה יצליח?
תוך כמה זמן רואים שינוי?
הרבה נשים מרגישות שינוי כבר מהמפגש הראשון.
אבל שינוי עמוק ויציב הוא תהליך.
ואנחנו בונות אותו בקצב שנכון לך.
הטיפול ניתן גם בזום וגם באופן פרונטלי. הרבה שואלות האם טיפול בזום גם עובד?
העולם התקדם בשנים האחרונות לעולם דיגיטלי יותר.
וכמעט כל טיפול היום מוצע בזום.
בפועל, הניסיון שלי מראה שתהליכים בזום יכולים להיות עמוקים ומשמעותיים בדיוק כמו מפגשים פרונטילים ולפעמים אפילו יותר.
כשאת נמצאת בסביבה הטבעית שלך בבית, לעיתים קל לך יותר להפתח, להתחבר ולהביא את עצמך.
בנוסף, הזום מאפשר, רצף, נוחות וגמישות
מה שתורם מאוד להתמדה ולהצלחת התהליך.
כמובן לפי הצורך – ניתן לשלב גם מפגשים פרונטלים.